Inloggen bij Mijn JUST
Instructie
- U heeft een e-mail ontvangen met een uitnodiging om in te loggen op het klantenportaal van ons kantoor.
- Klik op de link in de e-mail om uw account te activeren d.m.v. bevestigen van uw e-mailadres.
- U ontvangt een tweede e-mail met een code om in te loggen, vul deze code op het portaal in.
Wij raden u aan om in te loggen op een laptop of desktop computer.
Aanmelden Mijn Just
Heeft u moeite met het inloggen op ons klantenportaal Mijn JUST? Probeer de volgende oplossingen.
- Probeer in te loggen op een laptop of desktop computer in plaats van via uw smartphone of tablet. Uw smartphone of tablet ververst automatisch browserpagina's waardoor er steeds om een nieuwe login code zal worden gevraagd als u terugkeert naar de website. Op een laptop of desktop computer kunt u makkelijker in het ene tabblad de website open laten staan terwijl u in een ander tabblad of op uw smartphone uw mail opent. Het is dus van belang dat de inlogpagina open blijft staan!
- Vink 'Onthoud mij' aan als u gaat inloggen, dan hoeft u uw code maar één keer in te vullen op dit apparaat de komende maand. Let daarbij wel op dat als u bij vertrek op uitloggen klikt, u de volgende keer wel weer om een code gevraagd zal worden.
- Moet u toch via een smartphone of tablet inloggen omdat u geen laptop of desktop computer in de buurt hebt? Klik dan niet door op de link die u in uw mail ontvangt! Door op die link door te klikken opent uw mail app een tijdelijke verbinding met onze website, maar als u teruggaat naar uw mail app om de code op te halen zal deze tijdelijke verbinding worden gesloten en is uw inlogpoging voorbij. Zorg dat u via uw normale internet app naar www.justnotarissen.nl navigeert en rechtsboven via 'Mijn JUST' naar de inlogpagina gaat. Vraag daar om de inlogcode en open dan via uw home scherm uw mail app. Schrijf uw code op of kopieer deze om vervolgens terug te keren naar uw normale internet app, hier zal uw inlogpoging nog open staan en kunt u uw inlogcode invullen.
- Bent u ingelogd maar ziet u geen documenten? Het kan zijn dat u na het inloggen naar het tabblad 'Acties' bent gebracht. Klik eerst op de 'Home' knop in ons portaal om vervolgens naar uw dossiers, documenten en correspontentie te gaan. Hieronder staat een video met meer uitleg over de opbouw van ons portaal.
Instructievideo - Uitleg klantenportaal Mijn Just
In de instructievideo hieronder leggen we in het kort uit hoe u gebruik kunt maken van ons klantenportaal.